FINALITZARÀ EL DIA 30 DE SETEMBRE DE 2010
En esta fase només pot participar l’alumne que es matricule per primera vegada en un centre docent públic o privat concertat de la Comunitat Valenciana el curs 2010-2011 de primer a quart d’Educació Secundària Obligatòria i els alumnes de quart curs d’Educació Secundària Obligatòria que hagen de repetir curs.
Els alumnes que hagen sol·licitat l’ajuda de llibres en la Fase A o B, als quals haja canviat extraordinàriament la situació econòmica familiar respecte a la renda de l’any 2008, podran percebre l’ajuda d’acord amb les noves circumstàncies, sempre que acompanyen a la instància els documents que ho justifiquen, assenyalats en l’apartat e), punt 2, de la base quinta d’esta orde de convocatòria.
Ordre de la convocatòria: DOCV núm. 6167, del 17 de desembre de 2009 , regula la convocatòria d'ajudes per a l'adquisició de llibres de text de l'alumnat d'Educació Secundària Obligatòria i el programa per a la gratuïtat progressiva dels llibres de text de l'alumnat de l'Educació Primària, per mitjà del bonollibre, ambdós escolaritzats en un centre públic o en un centre privat concertat en la Comunitat Valenciana per al curs 2010-2011. [2009/14470].
Consultar:
Full resum del procediment de sol·licitud que s'envia als pares dels alumnes d'ESO.










