0 opinions
HAN DE PASSAR A ARREPLEGAR ELS QUADERNETS I LES LLIBRETES EL DILLUNS A PARTIR DE LES 9 FINS LES 18 QUE JO SERÉ A L'IES. EL DIMARTS JO SERÉ A L'IES PARTIR DE LES 12

Aquí teniu el model per a la fitxa de lectura per a les lectures de recuperació de 1r de Batxillerat. Recordeu que les lectures són obligatòries per superar l'assignatura a setembre, així com els quaderns d'ortografia fets i revisats. Si teniu cap dubte podeu contactar a la següent adreça de correu electrònic: www.sanchezengo@gmail.com. Ànim a tots i a totes!

Podeu passar a vore els exàmens el dimecres o el dijous, dilluns no sé si us podré atendre.

AMB L'ELIMINACIÓ DE LA LÍNIA EN VALENCIÀ ES PERD UN DRET I UN ENSENYAMENT DE QUALITAT

Us serà útil per preparar els exàmens de la EOI i per a un futur no molt llunyà


APUNTS DE SUPORT PER PODER FER LA SUBSTITUCIÓ PRONOMINAL SENSE PROBLEMES


El proper dissabte 4 de juny tindrà lloc la XXIII edició de Trobades d'escoles en Valencià a la nostra comarca. Enguany viatgem fins a Relleu, a l'interior de la Marina Baixa, per assistir a esta nova edició que té com a lema "El valor del Valencià" i que està dedicada a l'insigne escriptor Enric Valor.
Els actes s'iniciaven amb la presentació i l'entrega de premis del Sambori, i continuaran el dissabte a partir de les cinc de la vesprada, on distints col·legis i instituts de la nostra comarca muntaran els diferents tallers. Des de l'IES La Nucia hem preparat un taller que segur que us agrdarà i que consistirà en elaborar imans per a la nevera amb diferents motius. Per la nit i després del sopar de cabassat podrem assistir al concert de la Big Band de Relleu.


Ací teniu la correcció dels barbarismes vistos a classe. Corregiu-los i no digueu barbaritats!


SI TENIU QUALSEVOL DUBTE POSE-VOS EN CONTACTE AMB EL/LA VOSTRE/A PROFESSOR/A

Llig aquest idea i fes-la present


Ací tenim algunes de les revistes i premsa més representatives de la nostra llengua.





En aquest document teniu la correcció de les 28 oracipns amb pronoms febles de repàs per al proper examen.




Ací presentem una sèrie d'activitats per als alumnes nouvinguts o que necessiten una adaptació en el seu aprenentatge del valencià.


En aquest apartat introduirem la literatura catalana en totes les seues etapes.



Encetem el segon trimestre amb la preparació de les qüestions sobre literatura actual. Continuem, ara, amb la narrativa de tres dels autors: Enric valor, Mercè Rodoreda i Quim Monzó. Ací teniu una llista d'enllaços que esperem que us servesquen per enllestir-ne el treball.







